Ovaj Hondin motocikl napravljen je za vožnje koje garantuju komfor. Sedište je postavljeno na 850mm (dostupno je i nisko sedište od 820mm kao opcija), a položaj vožnje je uspravan za prirodnu kontrolu i snagu. Zadnji nosač je standardna oprema, a ispod sedišta je USB utičnica.
XL750 poseduje pregldan TFT ekran, koji nudi četiri tipa prikaza brzine i broja obrtaja u minutu, merač goriva i potrošnje, izbor moda vožnje i parametara motora, odabrani stepen prenosa i prilagodljivu tačku promene naviše na brojaču obrtaja.
U interfejs je uključen i Honda sistem kontrole smartfona glasom (HSVCs) koji omogućava upravljanje telefonskim pozivima, imejlom, muzikom i navigacijom.
Sva svetla su LED, a zadnji migavci sadrže funkciju signala naglog zaustavljanja (ESS). Pri brzini od najmanje 56km/h uz rad bilo koje kočnice, ukoliko se detektuje negativno ubrzanje od najmanje 6,0m/s2 , svetla za opasnost trepere kako bi upozorila ostale korisnike druma da je u toku naglo kočenje. Pri istoj brzini, prag se smanjuje ako je aktiviran ABS, na negativno ubrzanje od najmanje 2,5m/s2.
Oni se ujedno sami gase - umesto korišćenja jednostavnog tajmera, sistem poredi razliku u brzini prednjeg i zadnjeg točka i izračunava kada treba da isključi migavac zavisno od situacije.
Za otvoreni vidik napred, kao i odlično odbijanje vetra, visina vetrobrana pažljivo je optimalizovana. Njegova kompaktna širina takođe minimalizuje turbulencije „zarobljenog“ vazduha. Visoki vetrobran i gornji/donji okvir prednje i bočne strane vetrobrana dostupni su kao aksesoari.
Potpuno nova paralelna dvocilindarska jedinica od 755cc proizvodi 67,5kW snage i daje jaki obrtni moment kroz raspon obrtaja, dosežući maksimalnih 75Nm.
Kompaktne, takmičarske CRF Unicam glave cilindara sa osam ventila koriste otvore za protok vazduha naniže i Vortex dovod kako bi obezbedile optimalno sagorevanje.
Elektronski sistemi pomoći za vozača rade preko Throttle By Wire (TBW) i obuhvataju 5 modova vožnje, od kojih 4 sadrže prethodno podešene kombinacije snage motora, kočenja motorom, ABS-a i Hondine izborne kontrole obrtnog momenta (HSTC) sa integrisanom kontrolom propinjanja. Peti, „korisnički“ mod dopušta vozaču da fiksira sopstvenu omiljenu kombinaciju.
Za odlične performanse na putu i apsorbovanje neravnina na terenu, tu je ogibljenje vrhunskog kvaliteta: Showa 43mm SFF-CA USD viljuške i zadnji amortizer rade preko Pro-Linka.
Dvojne dvoklipne kočione čeljusti obezbeđuju efikasnu snagu zaustavljanja dok gume - 90/90-21/150/70-18 napred i pozadi - donose svestranost na putu i van njega.
Ponuda aksesoara za novi Honda XL 750 grupisana je u pet paketa:
URBANI PAKET
(praktičnost i skladištenje)
50L gornja kutija, aluminijumski panel, osnova nosača, obloga sedišta i unutrašnja torba plus visoki vetrobran i glavni podupirač.
TURING PAKET
(komfor i skladištenje)
Zadnje torbe (R26L / L33L), aluminijumski paneli, držači, unutrašnje torbe i zagrejane ručke.
AVANTURISTIČKI PAKET
(stil i funkcionalnost)
Bočne cevi, LED maglenke, štitnik motora i rešetke hladnjaka.
RELI PAKET
(stil i funkcionalnost)
Brzi menjač, štitnik motora, donja zaštitna ploča, reli terenski oslonci za noge i štitnici za zglavke sa ekstenzijama.
KOMFOR PAKET
(komfor i praktičnost)
3L torba za tank, visoki vetrobran, deflektori za vetar, komforni oslonci za noge i utičnica za AAC punjenje.
Svi aksesoari su dostupni i zasebno.
Hondin XL750 dostupan je u tri opcije boja (Matte Iridium Gray metalik, Mat Ballistic Black metalik i Ross White Tricolour) uključujući i atraktivnu Tricolour, koja odaje počast prvobitnom modelu XL600V, obeležavajući povratak legende.