Africa Twin je upravo dobio unapređenje. I dalje je neverovatno okretniji avanturistički motocikl kakav je oduvek bio – sa performansama koje pomeraju granice – ali sada sa dodatnim niskim obrtnim momentom za pokret. Novi podesivi ekran čini vožnju na putu znatno udobnijom. Tubeless gume se lako popravljaju. Takođe, opcija Elektronskog Vešanja kod Africa Twin ES, sa Showa-EERA™, otvara potpuno novi horizont avantura.
Viši i širi ekran se podešava u 5 pozicija, omogućavajući maksimalnu vidljivost unapred ili potpunu zaštitu od vetra - izbor je vaš.
Ponekad, usred avanture, mali detalji su od presudnog značaja: 21-inčni prednji i 18-inčni zadnji naplatci sada koriste tubeless gume, sa revidiranim dizajnom žbica, što omogućava laku popravku na putu.
Inercijalna mernu jedinica prati - u delićima sekunde - Africa Twin pri kočenju, ulasku u krivine i akceleraciji, pružajući vrhunsko iskustvo vožnje koje je sinonim za Africa Twin.
Kompatibilan je sa Apple CarPlay i Android Auto za sve funkcije pametnog telefona, sa potpuno podesivim 6,5-inčnim ekranom osetljivim na dodir u boji.
7% više obrtnog momenta - zahvaljujući podešenom sistemu usisa i izduvavanja - garantuje brzu i responzivnu akceleraciju, naročito kada je motocikl potpuno opterećen, uz proizvodnju bogatijeg zvuka.
Od šljunčanih staza do strmih uspona, Africa Twin olakšava vožnju zahvaljujući dugodometnom vešanju, maloj težini i precizno izbrušenoj geometriji šasije.
Obrtni moment je ono što obezbeđuje pokret čak i u teškim uslovima. To omogućava trenutnu akceleraciju potrebnu za sigurno preticanje, naročito kada ste u paru i opterećeni. Zato smo OHC motor sa tečnim hlađenjem i dva cilindra obogatili za 7% više obrtnog momenta, sa znatno snažnijim performansama od samog starta i kroz srednji deo obrtnog opsega. Zahvaljujući višem odnosu kompresije, novom vremenu ventila i unapređenom sistemu usisa i izduvavanja, snaga se ne gubi - maksimalno 75 kW (101 KS) - uz precizan odziv i osećaj zahvaljujući Throttle By Wire kontroli.
Vožnja van puta podrazumeva pronalaženje savršene ravnoteže. Upravo to postiže ova šasija. Formula je precizna: lagani čelični okvir, aluminijumski swingarm inspirisan modelom CRF450R i pričvršćeni podokvir pružaju potrebnu čvrstinu i povratne informacije za dobru vuču. Dugodometno Showa vešanje - prednji zamah od 230 mm i zadnji od 220 mm - sa unapređenim podešavanjima apsorbuje neravnine terena, dok impresivnih 250 mm klirensa omogućava savladavanje prepreka. Za precizno podešavanje, zadnji amortizer, koji funkcioniše preko Pro-Link sistema, je potpuno podesiv za kompresiju i rebound prigušivanje. Sada je dostupan i novi model Elektronskog Vešanja za Africa Twin.
Africa Twin je opremljen naprednom elektronikom koja čini vožnju ugodnijom i sigurnijom, bez obzira na put. Sistem Honda Selectable Torque Control sa 7 nivoa, kojim upravlja 6-osna IMU, prati vuču zadnjeg točka i glatko prikuplja pogon - bilo na putu ili van njega. Kontrola podizanja prednjeg točka na 3 nivoa pruža upravo onoliko dizanja koliko poželite, dok ABS pri krivinama garantuje potpunu sigurnost pri kočenju. Četiri podrazumevana režima vožnje - URBAN, TOUR, GRAVEL i OFF-ROAD - unapred su podešena, dok u USER režimu možete potpuno prilagoditi sve parametre.
Africa Twin sa šest-stepenim DCT-om pruža bezstresno, glatko i automatsko menjanje stepena, što je idealno za dugolinijsku vožnju. Novi sistem je unapređen za prirodan osećaj pri startu, naročito pri niskim brzinama, i može se prilagoditi - od opuštene vožnje do ultimativnih sportskih performansi. Takođe, možete preći na ručnu kontrolu koristeći okidače na levoj strani, a pritiskom na G switch (na TFT ekranu) pri vožnji van puta smanjuje se prokliz kvačila, poboljšavajući vuču zadnjeg točka i osećaj vožnje.
Konfigurišite svoj motocikl izborom paketa dodatne opreme:
Kao i Urban Pack, Travel Pack uključuje torbe (panniers) koje su dostupne u plastici (sa redizajniranim dekorativnim prugama) ili aluminijumu. U kompletu su i nosači za montažu i unutrašnje torbe. Oba izbora sadrže redizajnirane gornje deflektore za usmeravanje protoka vazduha oko ruku i ramena radi poboljšanja udobnosti pri vožnji na autoputu, kao i donje deflektore za noge (samo kod Africa Twin). Komfortni oslonci za suvozača predstavljaju završni detalj.
Spreman za duge ture. Novi bočni prednji cevi štite karoseriju i izrađeni su od 25mm nerđajućeg čelika sa poliranim, elektrohemijskim premazom koji je otporan na koroziju i lako se čisti. Montiraju se dupla maglenka u višoj, agresivnijoj poziciji. Torba za rezervoar od 4,5L pruža fleksibilno, lako dostupan prostor za skladištenje, dok novi bočni jastuci štite farbu od ogrebotina kolena i pružaju bolju kontrolu pri vožnji van puta.
Exclusive Comfort Seat designed to fit perfectly between your knees, with a front slot for easy electronic wire access.Dostupan je sa 58L plastičnim Top Box-om (sa prostorom za 2 kacige sa potpunom zaštitom) sa novo redizajniranim dekorativnim prugama ili sa 42L aluminijumskim Top Box-om. Urban Pack takođe uključuje nosač, naslon i unutrašnju torbu. Glavni oslonac omogućava jednostavno održavanje zadnjeg točka i lanca, dok grejane ručke i 12V utičnica pružaju dodatnu udobnost (standardno opremljeno na Africa Twin ES).
Dizajniran je za povećanu izdržljivost i performanse van puta, sa širokim Rally osloncima za stopala koji pružaju dodatnu polugu i kontrolu, kao i zaštitnicima motora/roštiljem za hladnjak koji minimiziraju oštećenja. Za Africa Twin sa manuelnim menjačem uključen je Quickshifter, dok opcija DCT dobija ručnu polugu za menjanje stepena. Obojeni produžeci zaštitnika zglobova dodaju zaštitu od vremenskih uticaja, a točkovi sa prugama daju ekskluzivan dodir boje.