Africa Twin je upravo dobio unapređenje. I dalje je neverovatno okretniji avanturistički motocikl kakav je oduvek bio – sa performansama koje pomeraju granice – ali sada sa dodatnim niskim obrtnim momentom za pokret. Novi podesivi ekran čini vožnju na putu znatno udobnijom. Tubeless gume se lako popravljaju. Takođe, opcija Elektronskog Vešanja kod Africa Twin ES, sa Showa-EERA™, otvara potpuno novi horizont avantura.

Dodatna zaštita od vetra
Dodatna zaštita od vetra

Viši i širi ekran se podešava u 5 pozicija, omogućavajući maksimalnu vidljivost unapred ili potpunu zaštitu od vetra - izbor je vaš.

Standardno opremljene tubeless gume
Standardno opremljene tubeless gume

Ponekad, usred avanture, mali detalji su od presudnog značaja: 21-inčni prednji i 18-inčni zadnji naplatci sada koriste tubeless gume, sa revidiranim dizajnom žbica, što omogućava laku popravku na putu.

Dinamičko upravljanje 6-osnom IMU
Dinamičko upravljanje 6-osnom IMU

Inercijalna mernu jedinica prati - u delićima sekunde - Africa Twin pri kočenju, ulasku u krivine i akceleraciji, pružajući vrhunsko iskustvo vožnje koje je sinonim za Africa Twin.

TFT ekran osetljiv na dodir
TFT ekran osetljiv na dodir

Kompatibilan je sa Apple CarPlay i Android Auto za sve funkcije pametnog telefona, sa potpuno podesivim 6,5-inčnim ekranom osetljivim na dodir u boji.

Snažniji 1100cc dvocilindrični motor
Snažniji 1100cc dvocilindrični motor

7% više obrtnog momenta - zahvaljujući podešenom sistemu usisa i izduvavanja - garantuje brzu i responzivnu akceleraciju, naročito kada je motocikl potpuno opterećen, uz proizvodnju bogatijeg zvuka.

Ravnoteža van puta
Ravnoteža van puta

Od šljunčanih staza do strmih uspona, Africa Twin olakšava vožnju zahvaljujući dugodometnom vešanju, maloj težini i precizno izbrušenoj geometriji šasije.

Motor
Snažnije performanse

Obrtni moment je ono što obezbeđuje pokret čak i u teškim uslovima. To omogućava trenutnu akceleraciju potrebnu za sigurno preticanje, naročito kada ste u paru i opterećeni. Zato smo OHC motor sa tečnim hlađenjem i dva cilindra obogatili za 7% više obrtnog momenta, sa znatno snažnijim performansama od samog starta i kroz srednji deo obrtnog opsega. Zahvaljujući višem odnosu kompresije, novom vremenu ventila i unapređenom sistemu usisa i izduvavanja, snaga se ne gubi - maksimalno 75 kW (101 KS) - uz precizan odziv i osećaj zahvaljujući Throttle By Wire kontroli.

Šasija i vešanje
Za pomeranje granica

Vožnja van puta podrazumeva pronalaženje savršene ravnoteže. Upravo to postiže ova šasija. Formula je precizna: lagani čelični okvir, aluminijumski swingarm inspirisan modelom CRF450R i pričvršćeni podokvir pružaju potrebnu čvrstinu i povratne informacije za dobru vuču. Dugodometno Showa vešanje - prednji zamah od 230 mm i zadnji od 220 mm - sa unapređenim podešavanjima apsorbuje neravnine terena, dok impresivnih 250 mm klirensa omogućava savladavanje prepreka. Za precizno podešavanje, zadnji amortizer, koji funkcioniše preko Pro-Link sistema, je potpuno podesiv za kompresiju i rebound prigušivanje. Sada je dostupan i novi model Elektronskog Vešanja za Africa Twin.

Tehnologija vožnje
Za svaku avanturu

Africa Twin je opremljen naprednom elektronikom koja čini vožnju ugodnijom i sigurnijom, bez obzira na put. Sistem Honda Selectable Torque Control sa 7 nivoa, kojim upravlja 6-osna IMU, prati vuču zadnjeg točka i glatko prikuplja pogon - bilo na putu ili van njega. Kontrola podizanja prednjeg točka na 3 nivoa pruža upravo onoliko dizanja koliko poželite, dok ABS pri krivinama garantuje potpunu sigurnost pri kočenju. Četiri podrazumevana režima vožnje - URBAN, TOUR, GRAVEL i OFF-ROAD - unapred su podešena, dok u USER režimu možete potpuno prilagoditi sve parametre.

Tehnologija pogona
Menjač sa dvostrukim kvačilom (DCT)

Africa Twin sa šest-stepenim DCT-om pruža bezstresno, glatko i automatsko menjanje stepena, što je idealno za dugolinijsku vožnju. Novi sistem je unapređen za prirodan osećaj pri startu, naročito pri niskim brzinama, i može se prilagoditi - od opuštene vožnje do ultimativnih sportskih performansi. Takođe, možete preći na ručnu kontrolu koristeći okidače na levoj strani, a pritiskom na G switch (na TFT ekranu) pri vožnji van puta smanjuje se prokliz kvačila, poboljšavajući vuču zadnjeg točka i osećaj vožnje.

Upadljive boje

Dobro pogledajte i izaberite svoju:

Matte Ballistic Black Metallic
Grand Prix Red
CRF1100L Africa Twin ES

CRF1100L Africa Twin ES

Pritisnuli smo dugme za unapređenje - čvrsto. Africa Twin ES dolazi sa Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA™), što garantuje optimalna podešavanja prigušenja u svakom trenutku. Želite savršeno osnovno podešavanje? Izaberite režim Mid. Tu su i opcije Hard (za progresivnu vožnju, touring ili prevoz suvozača i prtljaga), Soft (za lakšu upravljivost) i Off-Road (za preciznu reakciju vešanja van asfaltiranih puteva). U USER režimu, kada je motocikl u mirovanju, možete u potpunosti prilagoditi postavke i menjati režime - kao i podešavati prednapetost zadnje opruge dok vozite. Africa Twin ES takođe dolazi standardno opremljen sa grejanim ručkama i ACC utičnicom.

Savršen saputnik za putovanja

Savršen saputnik za putovanja

Maksimalna snaga
75kW

Klirens
250mm

Podesiva visina sedišta
850mm

Osnovna masa (MT) (MT)
233kg

Podešen zvuk dvocilindričnog motora

Podešen zvuk dvocilindričnog motora

Zahvaljujući novim vremenskim parametrima ventila, kao i unapređenom sistemu usisa i izduvavanja, nema kompromisa u pogledu snage kroz ceo opseg obrtaja. Kliknite da poslušate rafinirani zvuk paralelnog dvocilindričnog motora.

Prilagodite ga sebi

Konfigurišite svoj motocikl izborom paketa dodatne opreme:

Travel Pack – dostupne opcije od plastike i aluminijuma
Travel Pack – dostupne opcije od plastike i aluminijuma

Kao i Urban Pack, Travel Pack uključuje torbe (panniers) koje su dostupne u plastici (sa redizajniranim dekorativnim prugama) ili aluminijumu. U kompletu su i nosači za montažu i unutrašnje torbe. Oba izbora sadrže redizajnirane gornje deflektore za usmeravanje protoka vazduha oko ruku i ramena radi poboljšanja udobnosti pri vožnji na autoputu, kao i donje deflektore za noge (samo kod Africa Twin). Komfortni oslonci za suvozača predstavljaju završni detalj.

Adventure Pack
Adventure Pack

Spreman za duge ture. Novi bočni prednji cevi štite karoseriju i izrađeni su od 25mm nerđajućeg čelika sa poliranim, elektrohemijskim premazom koji je otporan na koroziju i lako se čisti. Montiraju se dupla maglenka u višoj, agresivnijoj poziciji. Torba za rezervoar od 4,5L pruža fleksibilno, lako dostupan prostor za skladištenje, dok novi bočni jastuci štite farbu od ogrebotina kolena i pružaju bolju kontrolu pri vožnji van puta.

Urban Pack – dostupne opcije od plastike i aluminijuma
Urban Pack – dostupne opcije od plastike i aluminijuma

Exclusive Comfort Seat designed to fit perfectly between your knees, with a front slot for easy electronic wire access.Dostupan je sa 58L plastičnim Top Box-om (sa prostorom za 2 kacige sa potpunom zaštitom) sa novo redizajniranim dekorativnim prugama ili sa 42L aluminijumskim Top Box-om. Urban Pack takođe uključuje nosač, naslon i unutrašnju torbu. Glavni oslonac omogućava jednostavno održavanje zadnjeg točka i lanca, dok grejane ručke i 12V utičnica pružaju dodatnu udobnost (standardno opremljeno na Africa Twin ES).

Rally Pack – zavisno od boje i tipa menjača
Rally Pack – zavisno od boje i tipa menjača

Dizajniran je za povećanu izdržljivost i performanse van puta, sa širokim Rally osloncima za stopala koji pružaju dodatnu polugu i kontrolu, kao i zaštitnicima motora/roštiljem za hladnjak koji minimiziraju oštećenja. Za Africa Twin sa manuelnim menjačem uključen je Quickshifter, dok opcija DCT dobija ručnu polugu za menjanje stepena. Obojeni produžeci zaštitnika zglobova dodaju zaštitu od vremenskih uticaja, a točkovi sa prugama daju ekskluzivan dodir boje.