Otkrijte kako to mali motor donosi toliko radosti.
Monkey ima potpuno nov, vazdušno hlađen motor od 125 kubika koji ispunjava EURO5 standard. Podešen je tako da pruži uživanje i fleksibilnost tokom gradske vožnje. Ekonomičan je, zahvaljujući tehnologiji niskog trenja i PGM-F1 ubrizgavanju goriva. Petostepenim menjačem se upravlja kvačilom, kao kod velikih motora, a dodatni stepen prenosa čini duže vožnje još prijatnijim.
Ko zna gde će vas Monkey odvesti? Zato smo ga napravili tako čvrsto.Za svaki slučaj.Njegov čelični okvir pruža snagu i stabilnost, zajedno sa ovalnim nosačem motora. USD (Up Side Down) prednja viljuška odrađena je vrhunskom završnom obradom u Alumit boji i slaže se sa duplim zadnjim amotrizerima, sada sa dvostepenim oprugama za dodatnu udobnost i osovinskim hodom od 104mm. Široke,12-inčne block pattern gume napravljene za udobnu vožnju, a sedište je od plišanog uretana velike gustine.
Originalni Monkey je bio ikona sedamdesetih. Bio je to motor na dva točka, na kome je vredelo biti viđen i ništa se tu nije promenilo. Naš Monkey stil za 21.vek, sa hromiranim izdignutim prednjim i zadnjim blatobranima, plus izduvni štitnik koji evocira uspomene, kao i podignut upravljač, predstavljaju omaž originalu. Za moderan pečat, tu je Pearl Glimmering Blue boja.
Kako bi bili sigurni da se Monkey dodatno ističe iz gomile, tu su potpuna LED svetla-čak i pokazivači pravca. A posebna pogodnost je „answer back“ sistem koji čini da svetla zatrepere kada pritisnete dugme, tako da ćete uvek znati gde se vaš Monkey nalazi na parkingu.
Izgled jeste retro ali okrugla intrument tabla je potpuni LED i sadrži brzinomer(koji drsko namiguje prilikom paljenja), daljinomer sa duplim meračem pređenog puta, kao i indikator nivoa goriva sa 6 segmenata.
Monkey nije samo fanki, on je i pametan. Jednokanalnim ABS-om upravlja Inertial Measurment Unit(IMU), tako da se zadnji deo motora neće podići usled snažnog kočenja. Prednji disk od 220mm kao i zadnji od 190mm, obezbeđuju potrebnu zaustavnu snagu.