1100 ccm odmah dostupnog obrtnog momenta, atletske performanse u srednjem opsegu skale i vrhunska izlazna snaga fino su povezane sa gasom koji donosi kompletan ugođaj snage koja se prenosi na zadnji točak.
Kolor ekran od 6,5 inča donosi potpuno intuitivno upravljanje i nudi Apple CarPlai®, Android Auto® i Bluetooth® povezivanje pametnih telefona.
Naš 6-stepeni DCT je opcija, potpuno optimizovan za savršenu kontrolu u terenskoj vožnji. Rafinirani automatski režim, donosi lagano ručno menjanje brzina. ABS u krivinama povećava bezbednost i može se podesiti za terensku vožnju.
Praktičnost je važna, čak i na modelu koji ima namenu kao Africa Twin. Da biste mogli da stavite kofer ili torbu sa opremom za vašu sledeću avanturu, elegantni, crni zadnji nosač deo je paketa standardne opreme.
Trke su sastavni deo naše DNK. Čvrsto upakovana, agresivna reli karoserija donosi zapanjujuće nove opcije i boje izvedene iz našeg modela CRF450 RALLY koji je osvojio Dakar.
Dizajniran da gura do krajnjih granica, bez obzira na teren. Iskusite oštro, agilno rukovanje i kombinaciju lagane šasije i elastičnog Showa oslanjanja.
Dvocilindrični SOHCmotor od 8 ventila proizvodi 75 kW uz maksimalni obrtni moment od 105 Nm. Ipak, način na koji ovaj motor reaguje je ono što uzbuđuje. Sa kućištem leptira za gas od 46 mm i optimalnim podešavanjima centrale motora, veza između vaše desne ruke i zadnje gume je izuzetno precizna. Dakle, bez obzira da li tražite prianjanje na šljunku ili prebirate po setu prekidača, vrhunske performanse su garantovane, bez obzira na broj obrtaja u minutu.
Ram motora i aluminijumski nosač točka urađeni su prema modelu CRF450R i lagani su i čvrsti. Za preciznu reakciju sistema oslanjanja zaslužne su Showa prednje viljuške od 45 mm. U kombinaciji sa funkcijom Pro-Link, Showa zadnji amortizer prilagođava rad amortizera, kao i hod glavne opruge.
Kontrola je ono što Africa Twin obezbeđuje, kroz sofisticirani sistem merenja (IMU) koji nadgleda sisteme pri kočenju, skretanju i ubrzanju. HTSC sistem ima 7 podešavanja za kontrolu prenosa snage i 3 nivoa podešavanja proklizavanja zadnjeg točka (Wheelie Control) uz ABS sistem za skretanje. Imate četiri podrazumevana režima vožnje - URBAN, TOUR, GRAVEL i OFF-ROAD - plus dve potpuno prilagođene opcije da aktivirate profil po svojoj želji.
Možete odabrati svoj Africa Tvin sa ručnim šestostepenim menjačem ili naš inovativni šestostepeni DCT, što može značiti nula stresa i glatko, automatsko menjanje brzina. Naravno, imate opciju da pređete na munjevitu ručnu kontrolu pomoću mjenjača okidača na lijevoj strani, savršenih za promjenu ili zadržavanje brzina van puta. DCT je takođe novo optimizovan za upotrebu pri malim brzinama u prvom i drugom stepenu prenosa i, kada put ponestane, pritisak na G prekidač (na TFT displeju) smanjuje proklizavanje kvačila, podižući vuču i osećaj na zadnjim točkovima.
Slobodno razgledajte i izaberite boju.
Standardna visina sedišta modela Africa Twin je 850-875 mm. Dostupne su dve opcije različitih boja; 25 mm viša opcija sa visinom od 875-895 mm (podignuto sedište) i 25 mm niža opcija sa visinom od 825-845 mm (spušteno sedište).
Napravljen od veoma izdržljive dvoslojne plastike, ovaj kofer može da primi dve pune kacige sa maksimalnim opterećenjem od 6 kg. Honda sistem sa jednim ključem znači da se može otvoriti ključem za paljenje, dok dugme za otvaranje/zatvaranje nudi brz pristup.
Proširite nosivost svog NT1100 pomoću velikog i izdržljivog kofera. Kofer koristi Hondin sistem One-Kay i može da primi do 6 kg. Na raspolaganju su vam i dodatne obloge karoserije u odgovarajućim bojama.
Uz logotip CRF i koji su izrađeni od nerđajućeg čelika, štitnici hladnjaka ističu snažni avanturistički stil Africa Twin modela, a mrežasti dizajn štiti od oštećenja od kamenja bez ometanja protoka vazduha.
Expand the carrying capacity of your NT1100 with this large and durable top box. It utilises the Honda one-key system and can accommodate up to 6kg. Colour-matched panels are also available.
Agresivnog ili šiljastog oblika i znatno veće površinom od standardnih oslonaca, reli stopice povećavaju oslonac i poziciju noge, i savršen su izbor za bolju kontrolu i osećaj u terenskoj vožnji.