Delta Automoto je u saradnji sa Delta Generali Osiguranjem i Europe Assistance obezbedila novu premijum uslugu pomoći na putu - Honda Assistance. Usluga Honda Assistance je namenjena vlasnicima Honda automobila kupljenim u okviru Delta Automoto mreže ovlašćenih Honda dilera od 21. marta 2011. godine. Ova usluga biće na raspolaganju vlasnicima Honda vozila 24 časa dnevno 365 dana u godini.

Iako su Honda vozila, zahvaljujući superiornim i naprednim Honda tehnologijama, poznata po tome što se retko kvare, ukoliko se kvar na putu ipak desi, bilo da ste u zemlji ili inostranstvu, Honda Assistance je tu da pomogne.

Honda Assistance važi na celoj teritoriji Evrope i podrazumeva čitav spektar usluga u slučaju da dođe do kvara na vozilu. Usluga je na raspolaganju svim vlasnicima Honda vozila prodatih kroz Delta Automoto mrežu ovlašćenih dilera u trajanju od 3 godine od početka važenja garancije na kupljeno vozilo, bez obzira na pređenu kilometražu i to za vozila kupljena nakon 21. marta 2011.

Neke od usluga koje Honda Assistance obuhvata su: nužna popravka vozila na licu mesta, šlep služba, siguran smeštaj vozila, zamensko rent-a-car vozilo, hotelski smeštaj putnika, nastavak putovanja.

Vlasnici Honda automobila sada su u prilici da u vožnji budu potpuno opušteni, jer uz Honda Assistance mogu biti sigurni u brzu i efikasnu uslugu pomoći na putu, ukoliko dođe do eventualnog kvara vozila u zemlji ili inostranstvu.