Naš savet je da pozovete ovlašćeni Honda servisni centar

Da li ste znali da Vi odlučujete ko će popraviti Vaše vozilo u slučaju saobraćajne nezgode?

Čak i ako Vam Vaša osiguravajuća kuća preporučuje ili Vas upućuje u određeni servis na popravku, Vi ste ti koji odlučujete gde će Vaše vozilo biti popravljeno. Neke osiguravajuće kompanije bi želele da pošalju Vaše vozilo u njihovu mrežu limarsko-farbarskih radionica kako bi smanjili troškove popravke. Dobra vest za njih, loša za Vas i Vaše Honda vozilo.

Prednosti popravke kod ovlašćenog dilera

Honda ovlašćeni Centar za havarijske popravke Vam pruža kompletnu podršku od stručnih saveta, izrade predračuna i specifikacija popravki do visoko-kvalitetnih popravki po najvišim Honda standardima.

Ali, najvažnije od svega Honda ovlašćeni Centar za havarijske popravke najbolje poznaje Vaše Honda vozilo. Samo originalni Honda rezervni delovi i paneli se koriste zajedno sa Honda odobrenom farbom tako da će vam vozilo biti vraćeno sa garantovanom popravkom najvišeg standarda.

Vozilo će zadržati fabričku garanciju.

Koraci koje je neophodno preduzeti u slučaju saobraćajne nezgode

Korisni saveti

Nadamo se da Vam ove informacije nikad neće zatrebati, ali...

Neprijatni događaji se ne mogu uvek izbeći. Saobraćajna nezgoda se može dogoditi svakome. U takvim situacijama mi Vam možemo pomoći.

Ukoliko je Vaše vozilo oštećeno u saobraćajnoj nezgodi potrebni je da uradite sledeće:

1. Pozovite saobraćajnu policiju radi uviđaja

2. Prijavite štetu Vašoj osiguravajućoj kući*

3. Vaša osiguravajuća kuća će napraviti inicijalni zapisnik o oštećenjima nastalim na vozilu

4. Dovezite Vaše vozilo u naš ovlašćeni centar
(u slučaju potrebe za šlepovanjem vozila pozovite šlep službu AMS na telefon 987)

5. Naše stručno osoblje će pregledati vozilo, dijagnostikovati potrebne popravke na Vašem vozilu i usaglasiti nastalu štetu sa inicijalnim zapisnikom osiguravajuće kuće

6. Ukoliko je potrebno pomoći ćemo Vam pri kontaktiranju Vaše osiguravajuće kuće radi obezbeđivanja dodatnog zapisnika

7. Nakon dobijanja kompletnog zapisnika osiguravajuće kuće pristupićemo procesu popravke Vašeg vozila po definisanim standardima proizvođača

8. Nakon izvršene popravke i završne kontrole Vašeg vozila dobijeni račun za izvršene radove lično dostavite osiguravajućoj kući

9. Vozilo preuzimate iz ovlašćenog servisa na jedan od sledećih načina:

  • sami izvršite uplatu naznačenog iznosa na račun naznačen na dobijenoj fakturi (novac će Vam kasnije biti refundiran od strane osiguravajuće kuće)
  • po dobijanju garantnog pisma ili potvrde o izvršenoj uplati od strane osiguravajućeg društva sa istom dokumentacijom dolazite po Vaše vozilo

*Ukoliko popravka nije pokrivena osiguranjem posavetovaćemo Vas kako na najbolji način da kompenzujete ili rešite nastali trošak.

Obratite pažnju na...

Podsećamo Vas na važne činjenice:

  • Popravka vozila se vrši isključivo po konačnom zapisniku osiguravajuće kuće ili zahtevu lica koje snosi troškove popravke oštećenog vozila
  • Obavezno pre podnošenja računa popravke dostavite osiguravajućoj kući zapisnik policije
  • Obratite pažnju na Vaše učešće u šteti koje zavisi od ugovora koji ste potpisali sa osiguravajućom kućom i izvršite uplatu na vreme kako bi obezbedili potrebnu dokumentaciju za preuzimanje vozila
  • Ukoliko ne postoji dokumentacija izdata od strane osiguravajuće kuće, Vi kao klijent snosite troškove popravke
  • Popravka vozila u našem servisnom centru Vam obezbeđuje ispunjenje uslova garancije navedenih u servisnoj knjižici dobijenoj uz vozilo. Havarijske štete na Vašem vozilu će biti otklonjene upotrebom originalnih HONDA rezervnih delova, lakova i materijala, što Vam osigurava najviši kvalitet popravke po standardima proizvođača i neometanu garanciju na lak i karoseriju
  • U našem servisnom centru možemo Vam ponuditi iznajmljivanje zamenskog vozila po povoljnim uslovima.