HONDA OSVOJILA TRI „RED DOT" NAGRADE ZA DIZAJN, UKLJUČUJUĆI I „BEST OF THE BEST" ZA HONDU E

"Hondina potpuno nova, izuzetno hvaljena Honda e dobila je nagradu „Red Dot: Best of the Best 2020“, najvišu počast među čuvenim „Red Dot“ nagradama, za svoj revolucionarni dizajn proizvoda. 

Honda e iz 2020. takođe je dobila priznanje u kategoriji „Pametnog proizvoda“, zajedno sa sasvim novim Hondinim CBR1000RR-R Fireblade SP. Ovo priznanje za „izuzetan dizajn“ najnovija je nagrada koja naglašava Hondinu predanost stvaranju divnih proizvoda koji su dizajnirani bez kompromisa.

Godišnje Red Dot nagrade odaju počast izvrsnosti u dizajnu proizvoda, brenda i komunikacije od međunarodnih kompanija, sa pobedničkim proizvodima izloženim u Red Dot Dizajn muzeju u istorijskom Design Zentrum Nordrhein Westfalen u Esenu, Nemačka. Pobedničke proizvode proglašava žiri sačinjen od 40 međunarodnih stručnjaka koji testiraju, procenjuju i razmatraju svakog kandidata.

„Ove prestižne nagrade dovode u centar pažnje Hondine vizionarske i talentovane dizajnere“, komentarisao je izvršni kreativni direktor Honde e Makoto Ivaki. „Kao jedan od najizuzetnijih primera savremenog dizajna automobila u nekoliko proteklih godina, Honda e potpuno zaslužuje priznanje „Best of the Best“ (najbolji od najboljih).“

Honda e je najnoviji model u ponudi Honda Electrified Line, i pruža potpuno električni doživljaj vožnje za buduća urbana okruženja. Od karakterističnih prednjih i zadnjih LED svetala, postavljenih u jedinstvenim crnim, konkavnim panelima, do modernog staklenog poklopca porta za punjenje, zelenih površina i brojnih elemenata koji optimalizuju aerodinamičnu efikasnost i prefinjenost, Honda e iznova osmišljava identitet male Honde za urbanu mobilnost nastupajućeg doba.

Moderan stil Honde e privukao je međunarodna priznanja otkad je najpre prikazan u Urban električnoj verziji na frankfurtskom Salonu automobila 2017. Koncept automobil kasnije je proglašen „Najboljim koncept automobilom“ na čuvenoj dodeli nagrade Car Design. e Prototip koncept koji je usledio, odmah posle svetske premijere na Salonu automobila u Ženevi 2019, bio je centralni eksponat izložbe „Honda doživljaj - Casa Connessa Tortona“ u Milanskoj nedelji dizajna 2019. Ova izložba, kada je brend prvi put bio značajno zastupljen na najvećem svetskom dizajnerskom događaju, ponudila je posetiocima jedinstveni uvid u dizajnerski koncept Honda e Prototipa.

CBR1000RR-R Fireblade SP je najnovija mašina sa oznakom Fireblade, koja je prvi put uvedena 1992. To je oduvek bio reper za način na koji supersportska mašina litarske klase treba da se ponaša na javnim drumovima, ali za novi model iz 2020 - razvijen pod motom „Rođen za trke“ - nepokolebljivi fokus na performansama za trkačke staze ide ruku pod ruku sa radikalno novim dizajnom.

Minimalistički prednji deo, agresivni bočni paneli pod uglom i prošireni donji paneli - plus raznorazni otvori, prorezi i oblici za kanalisanje vazduha - zajedno stvaraju koeficijent otpora vazduha od 0,270 koji je najbolji u klasi. Aerodinamična „krilca“ kakva su korišćena na trkačkoj mašini Honda’s Grand Prix (MotoGP) kombinuju privlačan oblik sa beskompromisnom funkcionalnošću, izuzetno jačajući silu potiskivanja naniže i stabilnost za krajnju kontrolu nad najmoćnijim rednim četvorocilindarskim motorom koji je Honda ikad napravila.

Fireblade je dizajniran sa inovativnim novim pristupom gde su Hondini stručnjaci za digitalnu simulaciju koji rade na istraživanju i razvoju, modelari i dizajneri koji skiciraju stilske elemente radili u petlji trajnih, gotovo momentalnih povratnih informacija radi stvaranja maksimalnog efekta u najkraćem mogućem vremenu razvoja. Takođe su imali korist od informacija specijalista za aerodinamičnost među stručnjacima za trke unutar firme - Honda Racing Corporation - i CBR1000RR-R Fireblade SP je ofarban u evokativnu kolornu crveno-belo-plavu kombinaciju.

Satoši Kavava, generalni direktor odeljenja za dizajn motocikala, rekao je: „CBR1000RR-R Fireblade SP razvijen je kako bi pobeđivao u trkama svih kategorija - od klupskog trkanja do međunarodnih takmičenja. Njegov dizajn i stilizacija vođeni su tom filozofijom - sa svakim delom i svakim detaljem dizajniranim sa brzinom, performansama i aerodinamičnom efikasnošću na umu. Počastvovani smo time što je prepoznat dodelom toliko prestižne nagrade.“

Honda ima dugu istoriju uspeha auto-moto odeljenja na Red Dot nagradama, koje su među najprestižnijim i najtraženijim nagradama na svetu. Drugi nedavni uspesi obuhvataju Hondu S2000 2001. i Civic 2006, za „Red Dot: Best of the Best“ i European Accord Tourer 2008. godine te Insight 2009. za „Red Dot“.

Pod geslom „U potrazi za dobrim dizajnom i kreativnošću“, Red Dot nagrade za dizajn odaju počast vodećim delima i projektima u industriji od dizajnera, agencija i kompanija širom planete. Sa istaknutim žirijem koji čini više od 40 međunarodnih stručnjaka, godišnji događaj priznat je širom sveta kao jedna od najtraženijih nagrada za izuzetni dizajn.