Prilagođen izgled
Prilagođen izgled

Prilagođen izgled
Postavljeno visoko napred, kao podsetnik na neka dobra, stara vremena, okruglo LED svetlo u kućištu od livenog aluminijuma, ističe se upečatljivim dizajnom. Pokazivači pravca su sada takođe u LED tehnologiji.

Oboriće Vas sa nogu
Oboriće Vas sa nogu

Široke felne i gume u„boober“ stilu se odlično uklapaju sa prednjim klještima sa duplim klipom. Pozadi je jednoklipni dvokanalni sistem ABS kočnica koji je deo standardne opreme.

Udobnija vožnja
Udobnija vožnja
Viljuške prečnika 41 milimetar su široko razmaknute kako bi osigurale stabilnost, udobnost i prepoznatljivost. Tu su i poboljšane opruge sa smanjenim opsegom oscilacija za udobniju vožnju.

Čelični, cevasti nosač točka prečnika 45mm radi u kombinaciji sa dvostrukim Showa amortizerima sa podesivim hodom i azotnim punjenjem kao i sa čvršćim oprugama koje odgovaraju performansama prednjih viljuški.

Prirodna vožnja
Prirodna vožnja

Oslonci za noge su postavljeni u sredinu kako bi omogućili opušten položaj u vožnji. Čine dobru kombinaciju sa vitkim proporcijama koje odlikuju Rebel. Niska visina sedišta od 690mm pruža dodatnu udobnost zahvaljujući novom dizajnu sedišta. Sve to učiniće duga putovanja još prijatnijim.

Minimalistički brzinomer
Minimalistički brzinomer

Brzinomer sa samo jednim dugmetom čini kompaktno kružno kućište prečnika 100mm sa kontrastnim LCD ekranom i plavim pozadinskim osvetljenjem.  Izuzetno je funkcionalan a opremljen je i sa digitalnim pokazivačem stepena prenosa.

Bočno paljenje
Bočno paljenje

Kao i kod mnogih tradicionalnih mašina,  uređaj za startovanje motora nalazi se ispod leve strane rezervoara za gorivo.

SIROVO I JEDNOSTAVNO

SIROVO I JEDNOSTAVNO

TRADICIONALNI STIL U NOVOM DUHU

Dobro pogledajte i izaberite boju koja Vam najviše odgovara.

Matte Axis Gray Metallic
Graphite Black
Matte Jeans Blue Metallic
Pearl Organic Green
BITI SLOBODAN

BITI SLOBODAN

Ostavite svoj trag

CMX500 Rebel je sinonim slobode za sve motocikliste a posebno za one sa A2 kategorijom upisanom u dozvolu.  Snažni paralelno postavljeni dvocilindrični motor sa vodenim hlađenjem, smešten je nisko u šasiji i kada se tome doda unapređeno vešanje, osvetljenje, udobnost i elektronika, dobijamo motocikl zadivljujućeg izgleda. Kao prazno platno koje je spremno na sve izazove vaše mašte.

OPUŠTENA VOŽNJA

OPUŠTENA VOŽNJA

Rebel bira drugačiji put.

Pokreće ga provereni paralelni dvocilindrični motor što rezultira prijatnim, mekanim radom i linearnim ubrzanjem. Idealan za one koji prelaze sa manjih motocikala. Zahvaljujući novom izduvnom sistemu ispunjava EURO5 standard a „assist-and-slipper“dodatak na kvačilu olakšava promenu  stepena prenosa tako što za 30% smanjuje pritisak na papučicu. Položaj sedenja je opuštajuči, sa blago raširenim rukama i nisko postavljenim sedištem. Idealno za autoput . Čak i pri malim brzinama Rebel ostaje udoban i lak za upravljanje.

SPUŠTENA VOŽNJA

SPUŠTENA VOŽNJA

Paralelni dvocilindrični motor podešen za spuštenu vožnju.

Pogled sa zadnje strane- HONDA CMX500 Rebel.
Dovoljno vitak za provlačenje kroz gradske gužve sa nisko postavljenim sedištem i sigurnom kontrolom.
Za razliku od performansi motora CBR500R fokusiranih na visok broj obrtaja, unapređena PGM-F1 tehnologija ubrizgavanja goriva dala je motoru Rebel-a potpuno drugačiji karakter.Moćan, sa izlaznom snagom i snažnijim obrtnim momentom od 43,2 Nm pri 6000 obrtaja u minutu u kombinaciji sa maksimalnom snagom od 34KW pri 8500 obrtaja u minutu pruža zadovoljavajuće ubrzanje i odlične performanse u opuštenijoj vožnji.
 

Dobro zvuči

Izduvni sistem 2-1 koristi dve rezonatorske komore zajedno sa prigušivačem u stilu „sačmarice“ prečnika 120mm. Unutrašnji redizajn kao i novi LAF senzor pomažu motoru da bude usklađen sa EURO5 standardom, dok zvuk koji proizvodi ima dubok puls zahvaljujući redosledu paljenja  u fazama od 180 stepeni. Probajte šestostepeni menjač i bićete iznenađeni osećajem snage koji ovaj motor pruža.