Novi Africa Twin Adventure Sports ES je nešto posebno. Više obrtnog momenta u srednjem opsegu omogućava snažno ubrzavanje pri preticanju. Prednji točak od 19 inča, opremljen gumom 110/80-19, niže sedište i Showa-EERA™ elektronsko vešanje rade zajedno kako bi pružili besprekorno upravljanje na putu. A kako bi se u potpunosti iskoristio rezervoar od 24,8 litara, novi blatobran i vizir pružaju zaštitu od vetra tokom dugih, prijatnih dana na sedištu – upravo za to je ova mašina i napravljena.Novi Africa Twin Adventure Sports ES je nešto posebno. Više obrtnog momenta u srednjem opsegu omogućava snažno ubrzavanje pri preticanju. Prednji točak od 19 inča, opremljen gumom 110/80-19, niže sedište i Showa-EERA™ elektronsko vešanje rade zajedno kako bi pružili besprekorno upravljanje na putu. A kako bi se u potpunosti iskoristio rezervoar od 24,8 litara, novi blatobran i vizir pružaju zaštitu od vetra tokom dugih, prijatnih dana na sedištu – upravo za to je ova mašina i napravljena.
Četiri podrazumevana režima vožnje pokrivaju većinu situacija, a dodatna 2 korisnička režima omogućavaju potpuno prilagođavanje. Opcija DCT takođe ima G-Switch, za direktniju vuču van puta.
Novi točak manjeg prečnika, zajedno sa širom gumom 110/80-19, pruža bolji osećaj i prianjanje prednjeg dela, uz poboljšanu upravljivost pri svim brzinama.
Inercijalna merna jedinica (IMU) u realnom vremenu meri tačne uslove vožnje motocikla radi preciznog upravljanja HSTC-om, kontrolom podizanja prednjeg točka, ABS-om pri krivinama, osvetljenjem u krivinama i dodatnim funkcijama.
6,5-inčni full kolor ekran osetljiv na dodir omogućava kontrolu različitih funkcija, uključujući režime vožnje, sa Bluetooth povezivanjem, kao i integracijom sa Apple CarPlay® i Android Auto® za navigaciju, pozive i audio.
Kada ste u paru ili pod teretom, potreban vam je dodatni obrtni moment za lako preticanje. Motor sada ima 7% više obrtnog momenta u srednjem opsegu, zahvaljujući višem odnosu kompresije i optimizovanom sistemu usisa i izduvavanja.
Oblikovali smo novi gornji blatobran da usmeri protok vazduha oko gornjeg dela tela, čime se smanjuje umor na dugim putovanjima. Visina ekrana se podešava u 5 nivoa, omogućavajući fleksibilnu zaštitu od vetra.
OHC motor sa tečnim hlađenjem i dva cilindra dobio je 7% više obrtnog momenta, sa znatno snažnijim performansama od starta i kroz srednji deo obrtnog opsega. To se oseća pri prvom okretanju gasa. Zahvaljujući višem odnosu kompresije od 10,5:1, novom vremenu ventila i unapređenom usisavanju, maksimalna snaga od 75 kW (101 KS) ostaje ista, dok se srednji obrtni moment povećava. Elektronski gas (Throttle By Wire) je unapređen za još precizniju kontrolu, a novi izduvni sistem doprinosi poboljšanim performansama i bogatijem, mišićavijem zvuku kako se obrtaji povećavaju.
Sa 20 mm kraćim hodom, prednji i stražnji Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA™) sada je standardna oprema. To znači optimalno prigušenje u svakom trenutku. Za savršenu postavku izaberite osnovni Mid režim. Takođe postoji režim Hard, koji je pogodniji za progresivnu vožnju ili prevoz suvozača i prtljaga, Soft za lakšu upravljivost i Off-Road za preciznu reakciju u vožnji van asfaltnih puteva. Korisnik može potpuno prilagoditi (dok je vozilo u mirovanju), i može menjati režime - kao i podešavati predopterećenjee zadnje opruge - tokom vožnje.
Honda Selectable Torque Control (HSTC) sa 7 nivoa, kojim upravlja IMU za glatku intervenciju, prati vuču zadnjeg točka i prikuplja snagu, bilo da ste na putu ili van njega. Kontrola podizanja prednjeg točka na 3 nivoa omogućava upravo onoliko dizanja koliko želite, dok ABS pri krivinama pruža potpunu sigurnost pri kočenju. Četiri podrazumevana režima vožnje - URBAN, TOUR, GRAVEL i OFF-ROAD - su spremna, a dodatna 2 korisnička režima omogućavaju prilagođavanje nivoa snage motora, motorne kočnice i HSTC-a prema ličnoj preferenciji.
Africa Twin Adventure Sports ES dostupan je sa šest-stepenim DCT-om, što znači glatko, trenutno automatsko menjanje stepena, idealno za dugotrajnu vožnju. Novi sistem je unapređen za prirodan osećaj pri startu, a pri niskim brzinama i performanse menjanja su potpuno prilagodljive. Ručni okidači za menjanje pružaju dodatnu kontrolu, dok pritiskanjem G switch-a (na TFT ekranu) smanjuje se proklizavanje kvačila, povećavajući vuču zadnjeg točka i osećaj prilikom vožnje van puta.
Kao i Urban Pack, Travel Pack dolazi u varijanti od plastike ili aluminijuma. Plastične torbe: 40L leva i 30L desna, sa novim prugastim dizajnom i odgovarajućim unutrašnjim torbama. Aluminijumske torbe: 37L leva i 33L desna, dolaze sa nosačima za montažu i zasebnim unutrašnjim torbama za svaku stranu. Komforni oslonci za suvozača predstavljaju završni detalj.
Spreman za duge vožnje. Nove bočne cevi štite karoseriju i izrađene su od 25mm nerđajućeg čelika sa poliranim, elektrohemijskim premazom koji je otporan na koroziju i lako se čisti. Montiraju se i dupla maglenka u višoj, agresivnijoj poziciji. Torba za rezervoar od 4,5L pruža fleksibilno, lako dostupno skladištenje, dok novi bočni jastuci štite farbu od ogrebotina kolena i pružaju bolju kontrolu pri vožnji van puta.
Dostupan u dve varijante – plastika ili aluminijum. Plastična verzija sa novim prugastim dizajnom savršeno se slaže sa 58L Top Box-om (dovoljno za 2 kacige sa potpunom zaštitom), uz nosač, naslon za suvozača i unutrašnju torbu. 42L aluminijumski Top Box ima sopstveni nosač i unutrašnju torbu. Na kraju, glavna oslonac omogućava jednostavno održavanje zadnjeg točka i lančanika.
Dizajniran za povećanu izdržljivost i performanse van puta, sa širokim osloncima za stopala radi dodatne poluge i kontrole, kao i zaštitnicima motora/rešetkom za hladnjak koji minimiziraju oštećenja. Za Africa Twin sa manuelnim menjačem uključen je Quickshifter, dok opcija DCT dobija polugu za ručno menjanje stepena.