Novi Africa Twin Adventure Sports ES je nešto posebno. Više obrtnog momenta u srednjem opsegu omogućava snažno ubrzavanje pri preticanju. Prednji točak od 19 inča, opremljen gumom 110/80-19, niže sedište i Showa-EERA™ elektronsko vešanje rade zajedno kako bi pružili besprekorno upravljanje na putu. A kako bi se u potpunosti iskoristio rezervoar od 24,8 litara, novi blatobran i vizir pružaju zaštitu od vetra tokom dugih, prijatnih dana na sedištu – upravo za to je ova mašina i napravljena.Novi Africa Twin Adventure Sports ES je nešto posebno. Više obrtnog momenta u srednjem opsegu omogućava snažno ubrzavanje pri preticanju. Prednji točak od 19 inča, opremljen gumom 110/80-19, niže sedište i Showa-EERA™ elektronsko vešanje rade zajedno kako bi pružili besprekorno upravljanje na putu. A kako bi se u potpunosti iskoristio rezervoar od 24,8 litara, novi blatobran i vizir pružaju zaštitu od vetra tokom dugih, prijatnih dana na sedištu – upravo za to je ova mašina i napravljena.

Napredna tehnologija vožnje
Napredna tehnologija vožnje

Četiri podrazumevana režima vožnje pokrivaju većinu situacija, a dodatna 2 korisnička režima omogućavaju potpuno prilagođavanje. Opcija DCT takođe ima G-Switch, za direktniju vuču van puta.

Prednji točak od 19 inča
Prednji točak od 19 inča

Novi točak manjeg prečnika, zajedno sa širom gumom 110/80-19, pruža bolji osećaj i prianjanje prednjeg dela, uz poboljšanu upravljivost pri svim brzinama.

6-osna IMU kontrola
6-osna IMU kontrola

Inercijalna merna jedinica (IMU) u realnom vremenu meri tačne uslove vožnje motocikla radi preciznog upravljanja HSTC-om, kontrolom podizanja prednjeg točka, ABS-om pri krivinama, osvetljenjem u krivinama i dodatnim funkcijama.

TFT ekran osetljiv na dodir
TFT ekran osetljiv na dodir

6,5-inčni full kolor ekran osetljiv na dodir omogućava kontrolu različitih funkcija, uključujući režime vožnje, sa Bluetooth povezivanjem, kao i integracijom sa Apple CarPlay® i Android Auto® za navigaciju, pozive i audio.

Rafinirane performanse
Rafinirane performanse

Kada ste u paru ili pod teretom, potreban vam je dodatni obrtni moment za lako preticanje. Motor sada ima 7% više obrtnog momenta u srednjem opsegu, zahvaljujući višem odnosu kompresije i optimizovanom sistemu usisa i izduvavanja.

Aerodinamika za čitav dan
Aerodinamika za čitav dan

Oblikovali smo novi gornji blatobran da usmeri protok vazduha oko gornjeg dela tela, čime se smanjuje umor na dugim putovanjima. Visina ekrana se podešava u 5 nivoa, omogućavajući fleksibilnu zaštitu od vetra.

Motor
Povećan obrtni moment

OHC motor sa tečnim hlađenjem i dva cilindra dobio je 7% više obrtnog momenta, sa znatno snažnijim performansama od starta i kroz srednji deo obrtnog opsega. To se oseća pri prvom okretanju gasa. Zahvaljujući višem odnosu kompresije od 10,5:1, novom vremenu ventila i unapređenom usisavanju, maksimalna snaga od 75 kW (101 KS) ostaje ista, dok se srednji obrtni moment povećava. Elektronski gas (Throttle By Wire) je unapređen za još precizniju kontrolu, a novi izduvni sistem doprinosi poboljšanim performansama i bogatijem, mišićavijem zvuku kako se obrtaji povećavaju.

Komfor u vožnji
Elektronska suspenzija

Sa 20 mm kraćim hodom, prednji i stražnji Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA™) sada je standardna oprema. To znači optimalno prigušenje u svakom trenutku. Za savršenu postavku izaberite osnovni Mid režim. Takođe postoji režim Hard, koji je pogodniji za progresivnu vožnju ili prevoz suvozača i prtljaga, Soft za lakšu upravljivost i Off-Road za preciznu reakciju u vožnji van asfaltnih puteva. Korisnik može potpuno prilagoditi (dok je vozilo u mirovanju), i može menjati režime - kao i podešavati predopterećenjee zadnje opruge - tokom vožnje.

Tehnologija vožnje
Pouzdana elektronska kontrola

Honda Selectable Torque Control (HSTC) sa 7 nivoa, kojim upravlja IMU za glatku intervenciju, prati vuču zadnjeg točka i prikuplja snagu, bilo da ste na putu ili van njega. Kontrola podizanja prednjeg točka na 3 nivoa omogućava upravo onoliko dizanja koliko želite, dok ABS pri krivinama pruža potpunu sigurnost pri kočenju. Četiri podrazumevana režima vožnje - URBAN, TOUR, GRAVEL i OFF-ROAD - su spremna, a dodatna 2 korisnička režima omogućavaju prilagođavanje nivoa snage motora, motorne kočnice i HSTC-a prema ličnoj preferenciji.

Tehnologija pogona
Menjač sa dvostrukim kvačilom

Africa Twin Adventure Sports ES dostupan je sa šest-stepenim DCT-om, što znači glatko, trenutno automatsko menjanje stepena, idealno za dugotrajnu vožnju. Novi sistem je unapređen za prirodan osećaj pri startu, a pri niskim brzinama i performanse menjanja su potpuno prilagodljive. Ručni okidači za menjanje pružaju dodatnu kontrolu, dok pritiskanjem G switch-a (na TFT ekranu) smanjuje se proklizavanje kvačila, povećavajući vuču zadnjeg točka i osećaj prilikom vožnje van puta.

Istaknute boje

Pogledajte i izaberite:

Pearl Glare White
Matte Iridium Gray Metallic
Idi dalje

Idi dalje

Ovaj motocikl je napravljen da ide daleko i još dalje, a svako unapređenje ga čini spremnim za duga putovanja. Showa-EERA™ Elektronsko vešanje pruža savršenu kontrolu amortizacije, a možete menjati režime i podešavati prednapetost zadnje opruge tokom vožnje. Prednji točak od 19 inča pruža bolje prianjanje, dok niži centar gravitacije doprinosi stabilnosti. Visina sedišta je niža i podesiva bez alata (835-855 mm), a sam sedište je redizajnirano - deblje i sa 8% većom površinom - za produženi domet koji omogućava rezervoar od 24,8 litara. Dodatni komfor pružaju i 5-nivo podešavanja visine ekrana, grejani ručki, praktičnost ACC i USB utičnica, kao i potpuna povezanost za pristup navigacionim aplikacijama sa vašeg pametnog telefona.

Travel Pack – dostupne opcije od plastike i aluminijuma
Travel Pack – dostupne opcije od plastike i aluminijuma

Kao i Urban Pack, Travel Pack dolazi u varijanti od plastike ili aluminijuma. Plastične torbe: 40L leva i 30L desna, sa novim prugastim dizajnom i odgovarajućim unutrašnjim torbama. Aluminijumske torbe: 37L leva i 33L desna, dolaze sa nosačima za montažu i zasebnim unutrašnjim torbama za svaku stranu. Komforni oslonci za suvozača predstavljaju završni detalj.

Adventure Pack
Adventure Pack

Spreman za duge vožnje. Nove bočne cevi štite karoseriju i izrađene su od 25mm nerđajućeg čelika sa poliranim, elektrohemijskim premazom koji je otporan na koroziju i lako se čisti. Montiraju se i dupla maglenka u višoj, agresivnijoj poziciji. Torba za rezervoar od 4,5L pruža fleksibilno, lako dostupno skladištenje, dok novi bočni jastuci štite farbu od ogrebotina kolena i pružaju bolju kontrolu pri vožnji van puta.

Urban Pack – dostupne opcije od plastike i aluminijuma
Urban Pack – dostupne opcije od plastike i aluminijuma

Dostupan u dve varijante – plastika ili aluminijum. Plastična verzija sa novim prugastim dizajnom savršeno se slaže sa 58L Top Box-om (dovoljno za 2 kacige sa potpunom zaštitom), uz nosač, naslon za suvozača i unutrašnju torbu. 42L aluminijumski Top Box ima sopstveni nosač i unutrašnju torbu. Na kraju, glavna oslonac omogućava jednostavno održavanje zadnjeg točka i lančanika.

Rally Pack – u zavisnosti od boje i tipa menjača
Rally Pack – u zavisnosti od boje i tipa menjača

Dizajniran za povećanu izdržljivost i performanse van puta, sa širokim osloncima za stopala radi dodatne poluge i kontrole, kao i zaštitnicima motora/rešetkom za hladnjak koji minimiziraju oštećenja. Za Africa Twin sa manuelnim menjačem uključen je Quickshifter, dok opcija DCT dobija polugu za ručno menjanje stepena.