NC750X je izuzetno svestran model. Pogledajte ga dobro i izaberite svoju boju.
NC750X je dizajniran da vam pomogne u osvajanju gradske scene i da vas odvede tamo kuda vas vodi želja za lutanjem. Pogledajte izbliza motocikl koji zaista može sve.
Agresivno oblikovana prednja maska nudi zaštitu od vetra za gornji deo tela, zahvaljujući optimizovanom vetrobranu. Redizajnirano LED prednje svetlo je prepoznatljivog potpisa i upareno je sa novim LED zadnjim svetlom i indikatorima.
LCD instrument tabla nudi intuitivnu aktivaciju različitih režima vožnje, kontrolu preko prekidača sa leve strane. Na 800 mm, visina sedišta je 30 mm niža, a položaj za vožnju je udoban, uspravan i opušten uz odličnu vidljivost. Prostor za skladištenje se povećava u zapremini od 1L na 23L i, zahvaljujući preradi oblika, sada može da prihvati jednu celu kacigu za sve vaše nove avanture.
Zahvaljujući revidiranom vremenskom razmaku rada bregaste - pažljivo izbalansiranom između dva cilindra - ubrizgali smo dodatnu snagu od 2 kW, na 43,1 kW. Tu je i dodatnih 600 obrtaja u minuti na raspolaganju, sa crvenom zonom koja je sada postavljena na 7.000 obrtaja. HSTC sistem brine za prefinjeno prianjanje zadnje gume na 3 načina.
TBW donosi prednost unapred podešenih režima vožnje - STANDARD, SPORT i RAIN - da promeni snagu motora i karakter kočenja motorom (i nivo intervencije HSTC sistema) kako bi se odgovorilo uslovima u saobraćaju. Pored toga, režim USER omogućava posebno podešavanje snage motora i kočenja, kao i HSTC nivoa - da biste ih dobili baš tamo gde želite.
Manuelnim menjačem se sada upravlja preko kliznog kvačila, koje je 20% lakše na ručici i upravlja zadnjim točkom pri brzom menjanju stepena prenosa u nižu brzinu i naglom kočenju. I na manuelnim i na DCT verzijama, za brže ubrzanje po gradu, brzine 1-3 koriste kraće odnose dok zupčanici 4-6 imaju veće odnose. To znači opuštenu vožnju na autoputu - pri 60 km/h motor se okreće na samo 2.500 obrtaja u minutu.
Kompletnim redizajnom cevastog čeličnog rama u obliku dijamanta (i razna druga unapređenja) uštedeli smo punih 6 kg težine. To uz nisko težište motora nagnutog napred, čini NC750X još lakšim za rukovanje. I to u svim situacijama, od navigacije prometnim gradskim ulicama, menjanja traka na autoputu ili prolaska kroz krivine na otvorenom putu.
Prednja Showa viljuška sa dvostrukim ventilom (SDBV) od 41 mm pruža fleksibilnu apsorpciju udaraca, velikih i malih, zahvaljujući optimizovanoj kompresiji i prigušenju odskoka; zadnji Pro-Link mono amortizer ima podešavanje opterećenja opruge. Snažno, glatko kočenje je pod vašom kontrolom zahvaljujući kleštima sa dva klipa i talasastom disku od 320 mm napred, uparenim sa zadnjim kleštima sa jednim klipom, diskom od 240 mm i dvokanalnim ABS-om.
Paket Travel savršeno oprema vaš NC750X za duge vožnje. Robusni gornji kofer od 50L se pričvršćuje na zadnji nosač napravljen po meri i pruža dovoljno prostora za skladištenje. Izdržljive korpe se pričvršćuju na namenski napravljene nosače i obezbeđuju nosivost bez prekomerne širine. Visoki vetrobran poboljšava zaštitu od vetra, dok glavno postolje olakšava održavanje i zadnjeg točka i pogona.
Paket Adventure priprema vaš NC750X za otvoreni drum. Prednje bočne cevi obavijaju oblogu i služe za montažu duplih, jarko belih LED maglenki. USB Tip-C utičnica se postavlja u prtljažni prostor za napajanje i punjenje pametnog telefona ili navigacionog uređaja. Grejači ručica pomažu da ruke budu tople, pružajući toplotu oko oba rukohvata sa integrisanom kontrolom za upravljanje temperaturom. Zaštitni deflektori za stopala su završni dodir po hladnom vremenu.
Za avanturistički izgled, štitnici se postavljaju oko prednje i bočne obloge i mogu poslužiti kao nosači duplih, jarko belih LED maglenki koje poboljšavaju vidljivost u svim uslovima.
Napravite vrhunskog saputnika za putovanja radnim danima uz Paket Urban. Gornji kofer donosi korisni dodatni prostor za skladištenje uz prtljažnik NC750X. Visoki vetrobran poboljšava zaštitu od vetra, dok glavno postolje obezbeđuje jednostavno održavanje zadnjeg točka i pogonskog lanca.