Showa viljuška od 41mm (SFF-BP) USD je nadogradnja za CB650R i donosi fleksibilan odgovor uz odličan osećaj za prianjanje prednje gume. Savršeno podešeni balans krutosti rama i geometrije sistema oslanajnja.
Linijski četvorocilindrični EURO5, DOHC motor sa 16 ventila proizvodi 70 kW snažnog obrtnog momenta srednjeg opsega od 64 Nm. Crvena linija je na 12.000 obrtaja u minuti i ima Hondin HSTC sistem kontrole prianjanja na zadnje točku. Prekidač za paljenje je smešten na prednjem delu poklopca rezervoara za gorivo, kako bi se stvorio minimalistički prednji deo.
CB650R stiže sa vrhunskim LCD instrumentima novog dizajna i odlične čitljivosti; na displeju su prikazani indikatori položaja stepena prenosa i stepena prenosa. Konusni upravljač je sada širi i nudi laku kontrolu i brze reakcije. Zna se ko je kralj džungle na asfaltu. Pokažite svetu za šta ste sposobni.
Sistem osvetljenja za CB650R je optimalno projektovan. Rasveta je LED i to vrhunskog kvaliteta. Kružni far, oivičen oštrim crnim okvirom, izbacuje intenzivan, plavo zatamnjen snop. Zadnje svetlo je minimalno, i nalazi se iznad čeličnog nosača registarske tablice.
Gradske gužve su nepredvidljive. Zato vam je potreban motocikl koji će vam pružiti rafiniranu i potpunu kontrolu u svakom vremenu. Dvostruka, radijalno postavljena kočiona klešta sa četiri klipa drže plutajuće diskove od 310 mm, dopunjene zadnjim kleštima sa jednim klipom i diskom od 240 mm. Dvokanalni ABS vodi računa o kočenju u mokrim ili suvim uslovima. Osvojite puteve, mokre ili suve.
CB650R je opremljen vrhunskim aluminijumskim točkovima u obliku slova I sa 5 krakova. Inovativni dizajn optimizuje čvrstinu i smanjuje težinu, dajući maksimalnu snagu uz minimalnu težinu.
Dobro ga pogledajte i izaberite omiljenu boju.
Prođite brzo kroz tehničke specifikacije modela CB650R.
CB650R je opremljen sa duplim usisnicima vazduha koji dovode svež vazduh direktno sa prednje strane. Motor bolje i efikasnije diše i optimizuje isporuku obrtnog momenta.
CB650R donosi savršeno prianjanje, bez obzira na uslove na putu. Ponašanje zadnjeg točka kontroliše HSTC sistem. Kada senzori točkova otkriju razliku između brzine prednjeg i zadnjeg točka, sistem rafinirano smanjuje obrtni moment na zadnjem točku, održavajući stabilnost i pogon
Uz svo poštovanje Hondinoj istoriji, četiri izduvne cevi spajaju se oko prednjeg dela motora. Zadnji deo prigušivača je redizajniran da usmerava zvuk izduvnog sisetma direktno na vozača, isporučujući uzbudljivo režanje dok se broj obrtaja povećava. Ovo stvara moćne vibracije motora, donoseći impresivno iskustvo koje samo linijski četvorocilindrični agregat može da proizvede.
CB650R zna šta je balans. Posebna konstrukcija rama i krutost prenosi informacije sa prednjeg i zadnjeg točka. Zakrivljeni aluminijumski nosač točka je dizajniran da bude i izdržljiv i lep. Prednja i zadnja guma od 120/70-17 i 180/55-17 donose nov nivo prianjanja koji odgovara klasi super-motocikla. Vozite sa stilom.
Tehnologija signala za hitno zaustavljanje pomaže da budete bezbedni ako vam ikada zatrebada neočekivano pritisnete kočnicu. Sistem detektuje naglo kočenje i automatski aktivira prednja i zadnja svetla opasnosti, koja svetle da upozore sva vozila u blizini.