NT1100 je pametan, sofisticiran i potpuno moderan turing motocikl. Upravo smo ga unapredili. Motor sa dva cilindra sada nudi više obrtnog momenta u nižem do srednjem opsegu za poboljšanu akceleraciju. Sportski novi blatobran montira lako podesivi ekran i LED prednja svetla sa novim DRL indikatorima, dok se nova Inercijalna Mernu Jedinica (IMU) kontroliše kao srce ažuriranog elektronskog paketa, prilagođavajući upravljanje motociklom uslovima vožnje. Poboljšan odziv opcionog DCT-a pri niskim brzinama čini stvarnu razliku, kao i novi izbor Elektronskog Vešanja (ES) koji NT1100 podiže na viši nivo. Apsolutna savršenost u vožnji.

Oprema za vožnju za svakodnevnu upotrebu i ture:
Oprema za vožnju za svakodnevnu upotrebu i ture:

NT1100 je napravljen kao dugoročni partner za vožnju - torbe, zadnji nosač, centralna oslonac, kao i ACC i USB utičnice su standardna oprema. Apple CarPlay® i Android Auto® su takođe dostupni kao standard.

Snažan motor od 1.084 cc sa dva cilindra:
Snažan motor od 1.084 cc sa dva cilindra:

Savršen spoj povećanog od 7% obrtnog momenta u nižem do srednjem opsegu za trenutnu akceleraciju, i dovoljno snage pri visokim brzinama za touring, uz zvuk izduvnog sistema koji oduševljava.

Udobna pozicija za vožnju:
Udobna pozicija za vožnju:

Fleksibilna pozicija, zavisno od uslova vožnje - opuštena i uspravna za laganu vožnju ili nagnuta napred za sportski osećaj. Materijal sedišta je unapređen za veći komfor tokom dužih vožnji.

Novi DRL dizajn sa integrisanim indikatorima:
Novi DRL dizajn sa integrisanim indikatorima:

Prodorni snopovi svetla ukazuju put, dok su dnevna svetla sada i prednji indikatori, veoma vidljivi drugim učesnicima u saobraćaju i pešacima.

Ažurirani menjač sa dvostrukim kvačilom (DCT):
Ažurirani menjač sa dvostrukim kvačilom (DCT):

DCT koristi detekciju nagiba preko IMU za intuitivno menjanje stepena; takođe koristi dodatni obrtni moment i pruža glatkiji odziv pri niskim brzinama. Dostupna je i opcija šest-stepenog manuelnog menjača.

Elektronsko vešanje
Elektronsko vešanje

Showa-EERA™ vešanje je sada opcija, optimizovano za različite uslove vožnje u zavisnosti od izabranog režima.

Svetla za dnevnu vožnju (DRL)
Svetla za dnevnu vožnju (DRL)

DRL sada ima integrisane indikatore za bolju vidljivost pešaka i drugih učesnika u saobraćaju.

Povećani kapacitet za prtljag
Povećani kapacitet za prtljag

Standardno opremljene torbe sada imaju dodatnih 4L u svakoj, što znači da svaka može lako da smesti kacigu sa potpunom zaštitom.

Podesivi vetrobran
Podesivi vetrobran

5-nivo podesivi vetrobran je sada još lakši za podešavanje dok sedite, jednom rukom.

Šest-osna IMU
Šest-osna IMU

Šest-osna inercijalna mernu jedinica proširuje opseg kontrole, podržavajući novi Cornering ABS, kontrolu podizanja zadnje gume, DCT i još mnogo toga.

Ažurirani menjač sa dvostrukim kvačilom
Ažurirani menjač sa dvostrukim kvačilom

Veoma popularna opcija, DCT je sada izuzetno glatka pri niskim brzinama i pri startovanju.

Napredni turing
Savršen saputnik za putovanja

Detaljna unapređenja čine novi NT1100 savršenim dugoročnim saputnikom na putovanjima, a svi su razvijeni u skladu sa potrebama vlasnika NT1100. Novi dinamični prednji blatobran obavija vozača u elegantnu, visokobrzinsku aerodinamičnu efikasnost, povećavajući zaštitu od vetra i smanjujući umor. Sada je moguće podesiti 5-nivo ekran dok sedite (i u mirovanju) jednom rukom. Poklopci torbi su dublji, tako da svaka nudi više prostora, dovoljno za kacigu sa potpunom zaštitom. Prednji blatobran sada se produžava dodatnih 150 mm unazad, delujući kao zaštita od prskanja vode. Veliki rezervoar od 20L pruža slobodu dugolinijske vožnje, sa potencijalom do 400 km između točenja.

Dinamična vožnja
Performanse za sve prilike

Kada vam je potreban obrtni moment, potrebno je imati obrtni moment. Posebno pri preticanju kada prevozite suvozača i prtljag. Zato motor od 1.084 cc sa dva cilindra ima 7% više obrtnog momenta, od starta i kroz srednji opseg. Više snage u srednjem opsegu takođe je obezbeđeno zahvaljujući višem odnosu kompresije od 10,5:1, novom radilici i klipnim šipkama. Odziv Throttle By Wire (TBW) optimizovan je za linearnost, pružajući glatkiji odziv koji se savršeno slaže sa povećanim performansama. Razlika u akceleraciji kroz menjače je odmah očigledna. Motor sa dva cilindra je efikasan - možete preći i do 20 km po litru goriva. A zvuk izduvnog sistema sada pulsira osvežavajućim ritmom - savršen podlog za duga putovanja.

Sportska okretnost
Ažurirana elektronika za poboljšano upravljanje

U samom srcu izuzetnih sposobnosti upravljanja NT1100 nalazi se šest-osna IMU, diskretno smeštena u centru motocikla, koja meri u realnom vremenu šta motocikl radi, dok to radi. To znači da Honda Selectable Torque Control (HSTC) sa 3 nivoa nudi novofino podešavanje kontrole prianjanja zadnje gume, kao i kontrolu podizanja prednjeg točka (wheelie control). Za dodatni nivo sigurnosti u vožnji, Cornering ABS je nov dodatak elektronskom paketu. IMU beleži ugao nagiba, usporenje i brzinu proklizavanja prednje i zadnje gume kako bi precizno upravljala pritiskom kočnica kroz ABS. Osnovna masa od 238 kg takođe doprinosi lakom upravljanju pri niskim brzinama i sportskom osećaju pri visokim brzinama.

Funkcionalan dizajn
Povećana bezbednost uz napredne pomoćne sisteme

Vidljivost je ključna na mnogo nivoa. Naravno, stil je bitan, a nova dual LED projektorska prednja svetla - sa dizajnom "hidden eye" u visokom i niskom režimu - čine hrabar izričaj koji se primećuje. Sofisticirana dnevna svetla (DRL), sada sa integrisanim indikatorima, jasno označavaju poziciju na putu za sve ispred, dok tehnologija za automatsko gašenje (self-cancelling) ESS (Emergency Stop Signal) aktivira zadnje indikatore, upozoravajući vozače iza na hitan zaustavni signal. Da biste ostali povezani tokom vožnje, 6,5-inčni TFT ekran sa dodirnom površinom podržava integraciju sa Apple CarPlay® i Android Auto®. Dostupan je i novi variant Elektronskog Vešanja za precizniji odziv i personalizaciju.

Elegancija izraza

Pogledajte pažljivo i izaberite svoj:

Gunmetal Black Metallic
Pearl Hawkseye Blue
Matte Warm Ash Metallic
Nadogradnja Elektronskog Vešanja

Nadogradnja Elektronskog Vešanja

Baš ono što ste čekali…

Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA™) vešanje je sada opcija. Sa podešavanjima specifično razvijenim za NT1100, sistem trenutno pruža optimalnu silu prigušenja u odnosu na brzinu zamaha, dinamiku vožnje i nagib motocikla, kako to detektuju IMU i drugi senzori. Sistem se prilagođava u realnom vremenu; tokom kočenja, spust prigušenja je kontrolisan radi očuvanja stabilnosti, pružajući neprevaziđeno iskustvo vožnje u poređenju sa konvencionalnim sistemima. Showa-EERA™ se automatski povezuje sa izborom režima vožnje: TOUR pruža čvrsto prigušenje za više brzine, URBAN nudi srednji balans za udobnost, dok RAIN koristi nižu silu prigušenja, omekšavajući odziv i osećaj. Mogućnost personalizacije postoji, a prednapetost zadnje opruge može se podesiti i tokom vožnje.

Savršenstvo u podešavanju

Savršenstvo u podešavanju

Vozite onako kako želite.

Sa Throttle by Wire i IMU kontrolom, tri podrazumevana režima vožnje pokrivaju većinu situacija i, zajedno sa 3-nivo Honda Selectable Torque Control (HSTC), nude novofino optimizovano upravljanje vožnjom. Režim URBAN pruža uravnoteženo podešavanje snage motora i kočenja, RAIN smanjuje snagu i motorno kočenje za mokre uslove, dok TOUR omogućava punu snagu motora i standardno motorno kočenje, za snažnu akceleraciju pri prevozu suvozača i prtljaga. Moguć je i USER režim, gde se može prilagoditi raspodela snage, motorno kočenje i HSTC, tako da izlaz i osećaj budu upravo onakvi kakve želite. Svaki režim vožnje je povezan sa odzivom vešanja u okviru opcije Showa-EERA™.

Originalna Honda dodatna oprema

Konfigurišite svoj motocikl izborom paketa dodatne opreme:

Urban Pack
Urban Pack

Razvijen za poboljšanje sposobnosti NT1100-a u gradskoj vožnji, uključuje veliki 50L poklopac (Top Box) u boji sa unutrašnjom torbom i naslonom za suvozača, sposoban da smesti 2 kacige pune zaštite, kao i integrisan alarm sistem.

Voyage Pack
Voyage Pack

Spreman za duge ture i opremljen poklopcem od 50L u boji sa unutrašnjom torbom i naslonom za suvozača, torbom za rezervoar od 4,5L, udobnim sedištima za vozača i suvozača, dodatnim osloncima za suvozača i maglenkama.