NT1100 je pametan, sofisticiran i potpuno moderan turing motocikl. Upravo smo ga unapredili. Motor sa dva cilindra sada nudi više obrtnog momenta u nižem do srednjem opsegu za poboljšanu akceleraciju. Sportski novi blatobran montira lako podesivi ekran i LED prednja svetla sa novim DRL indikatorima, dok se nova Inercijalna Mernu Jedinica (IMU) kontroliše kao srce ažuriranog elektronskog paketa, prilagođavajući upravljanje motociklom uslovima vožnje. Poboljšan odziv opcionog DCT-a pri niskim brzinama čini stvarnu razliku, kao i novi izbor Elektronskog Vešanja (ES) koji NT1100 podiže na viši nivo. Apsolutna savršenost u vožnji.
NT1100 je napravljen kao dugoročni partner za vožnju - torbe, zadnji nosač, centralna oslonac, kao i ACC i USB utičnice su standardna oprema. Apple CarPlay® i Android Auto® su takođe dostupni kao standard.
Savršen spoj povećanog od 7% obrtnog momenta u nižem do srednjem opsegu za trenutnu akceleraciju, i dovoljno snage pri visokim brzinama za touring, uz zvuk izduvnog sistema koji oduševljava.
Fleksibilna pozicija, zavisno od uslova vožnje - opuštena i uspravna za laganu vožnju ili nagnuta napred za sportski osećaj. Materijal sedišta je unapređen za veći komfor tokom dužih vožnji.
Prodorni snopovi svetla ukazuju put, dok su dnevna svetla sada i prednji indikatori, veoma vidljivi drugim učesnicima u saobraćaju i pešacima.
DCT koristi detekciju nagiba preko IMU za intuitivno menjanje stepena; takođe koristi dodatni obrtni moment i pruža glatkiji odziv pri niskim brzinama. Dostupna je i opcija šest-stepenog manuelnog menjača.
Showa-EERA™ vešanje je sada opcija, optimizovano za različite uslove vožnje u zavisnosti od izabranog režima.
DRL sada ima integrisane indikatore za bolju vidljivost pešaka i drugih učesnika u saobraćaju.
Standardno opremljene torbe sada imaju dodatnih 4L u svakoj, što znači da svaka može lako da smesti kacigu sa potpunom zaštitom.
5-nivo podesivi vetrobran je sada još lakši za podešavanje dok sedite, jednom rukom.
Šest-osna inercijalna mernu jedinica proširuje opseg kontrole, podržavajući novi Cornering ABS, kontrolu podizanja zadnje gume, DCT i još mnogo toga.
Veoma popularna opcija, DCT je sada izuzetno glatka pri niskim brzinama i pri startovanju.
Detaljna unapređenja čine novi NT1100 savršenim dugoročnim saputnikom na putovanjima, a svi su razvijeni u skladu sa potrebama vlasnika NT1100. Novi dinamični prednji blatobran obavija vozača u elegantnu, visokobrzinsku aerodinamičnu efikasnost, povećavajući zaštitu od vetra i smanjujući umor. Sada je moguće podesiti 5-nivo ekran dok sedite (i u mirovanju) jednom rukom. Poklopci torbi su dublji, tako da svaka nudi više prostora, dovoljno za kacigu sa potpunom zaštitom. Prednji blatobran sada se produžava dodatnih 150 mm unazad, delujući kao zaštita od prskanja vode. Veliki rezervoar od 20L pruža slobodu dugolinijske vožnje, sa potencijalom do 400 km između točenja.
Kada vam je potreban obrtni moment, potrebno je imati obrtni moment. Posebno pri preticanju kada prevozite suvozača i prtljag. Zato motor od 1.084 cc sa dva cilindra ima 7% više obrtnog momenta, od starta i kroz srednji opseg. Više snage u srednjem opsegu takođe je obezbeđeno zahvaljujući višem odnosu kompresije od 10,5:1, novom radilici i klipnim šipkama. Odziv Throttle By Wire (TBW) optimizovan je za linearnost, pružajući glatkiji odziv koji se savršeno slaže sa povećanim performansama. Razlika u akceleraciji kroz menjače je odmah očigledna. Motor sa dva cilindra je efikasan - možete preći i do 20 km po litru goriva. A zvuk izduvnog sistema sada pulsira osvežavajućim ritmom - savršen podlog za duga putovanja.
U samom srcu izuzetnih sposobnosti upravljanja NT1100 nalazi se šest-osna IMU, diskretno smeštena u centru motocikla, koja meri u realnom vremenu šta motocikl radi, dok to radi. To znači da Honda Selectable Torque Control (HSTC) sa 3 nivoa nudi novofino podešavanje kontrole prianjanja zadnje gume, kao i kontrolu podizanja prednjeg točka (wheelie control). Za dodatni nivo sigurnosti u vožnji, Cornering ABS je nov dodatak elektronskom paketu. IMU beleži ugao nagiba, usporenje i brzinu proklizavanja prednje i zadnje gume kako bi precizno upravljala pritiskom kočnica kroz ABS. Osnovna masa od 238 kg takođe doprinosi lakom upravljanju pri niskim brzinama i sportskom osećaju pri visokim brzinama.
Vidljivost je ključna na mnogo nivoa. Naravno, stil je bitan, a nova dual LED projektorska prednja svetla - sa dizajnom "hidden eye" u visokom i niskom režimu - čine hrabar izričaj koji se primećuje. Sofisticirana dnevna svetla (DRL), sada sa integrisanim indikatorima, jasno označavaju poziciju na putu za sve ispred, dok tehnologija za automatsko gašenje (self-cancelling) ESS (Emergency Stop Signal) aktivira zadnje indikatore, upozoravajući vozače iza na hitan zaustavni signal. Da biste ostali povezani tokom vožnje, 6,5-inčni TFT ekran sa dodirnom površinom podržava integraciju sa Apple CarPlay® i Android Auto®. Dostupan je i novi variant Elektronskog Vešanja za precizniji odziv i personalizaciju.
Pogledajte pažljivo i izaberite svoj:
Konfigurišite svoj motocikl izborom paketa dodatne opreme:
Razvijen za poboljšanje sposobnosti NT1100-a u gradskoj vožnji, uključuje veliki 50L poklopac (Top Box) u boji sa unutrašnjom torbom i naslonom za suvozača, sposoban da smesti 2 kacige pune zaštite, kao i integrisan alarm sistem.
Spreman za duge ture i opremljen poklopcem od 50L u boji sa unutrašnjom torbom i naslonom za suvozača, torbom za rezervoar od 4,5L, udobnim sedištima za vozača i suvozača, dodatnim osloncima za suvozača i maglenkama.